ברק סרי: "קשה לי להאמין שיהיה פיצול בסיעות החרדיות"

    אייל ראובן No Comments on ברק סרי: "קשה לי להאמין שיהיה פיצול בסיעות החרדיות"

    היועץ האסטרטגי, ברק סרי במהדורת סוף השבוע: "זה היה נאיבי לחשוב שזה עניין של ימים או שבועות עד שהממשלה הזו תיפול. יש כאן המון מלחמה פסיכולוגית. שני הצדדים פועלים כך; האויב הכי גדול של הממשלה הזו זה המצב הביטחוני"

    צילום: פלאש 90
    7:31
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on רק בן 20: סמ"ר חיים סבח ז"ל נפל בלחימה בצפון הארץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ האסטרטגי, ברק סרי שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) על המצב הפוליטי. "זה היה נאיבי לחשוב שזה עניין של ימים או שבועות עד שהממשלה הזו תיפול. יש כאן המון מלחמה פסיכולוגית כי יודעים שיש 4-5 פורשים פוטנציאליים ומנסים להפיץ דברים כדי להפעיל עליהם לחץ. שני הצדדים פועלים כך".

    לדבריו "אתמול למשל התפרסמה תמונה של ליברמן בנוקדים ואחרי זה עם בנט ולפיד, 'עובדים על התקציב הבא'. כל בר דעת מבין שהסיכוי שלהם הוא אפסי אבל זה משדר 'הנה אנחנו כאן לטווח הארוך".

    עוד אמר סרי: "האויב הכי גדול של הממשלה הזו זה המצב הביטחוני, הנסיבות. הם ידעו שקשה לגשר בין וואליד טאהא לאורבך, מוסי רז ושקד. הם אמרו נעסוק רק ב-80 אחוז של הדברים שמוסכמים על כולם. אבל אין דבר כזה. כי כשיש פיגוע הנושאים השנויים במחלוקת עולים על השולחן בשיא עוצמתם".

    סרי העריך כי הממשלה תתפרק לקראת החורף הבא והתייחס גם לפרסומים על השיחות בין גורמים בקואליציה לחלקים במפלגות החרדיות "בשורה התחתונה קשה לי מאוד להאמין שיכול להיות כאן פיצול", אמר סרי.



    0 תגובות